lørdag den 10. juli 2010

De 2 heldige vindere af min give away

Så er vinderne fundet!


Ayda og Malik syntes det var rigtig hyggeligt at få lov til at være med til. Det var noget af en opgave jeg var kommet på med alle de tal, men så er det jo dejligt med en så stor og hjælpsom datter.



Så skulle den første vinder findes...




Tillykke...



Til nummer 64 med 3 lodder



Helene..... muttermåløv :-)
Tillykke til dig, håber at de passer til dine projekter.


Så var der jo en til. Godt at man har to børn!


Tillykke...



til...



nr. 67 med 2 lodder



Iben fra Nordjylland.
Tillykke og jeg håber du kan bruge det.

Det var det i denne omgang. Det synes jeg var meget sjovt, så mon ikke der kommer endnu en give away?
Nu vil jeg og børnene smutte i sommerhus resten af weekenden :-)



10 kommentarer:

  1. Jubii hvor er jeg glad. En rigtig god måde at starte sin ferie på : )
    Har du en mail så jeg kan sende min adresse til dig?

    SvarSlet
  2. Neeeej hvor dejligt.......
    De er så smukke dine tapeter - ih hvor jeg glæder mig..
    Jeg spørger om det samme som Iben?

    ps. Prøv og se om du ikke er heldig at vinde en give away hos mig.....

    SvarSlet
  3. Hej Ann Helene,

    Kunne du mon være interesseret i at bytte noget tapet for retro stof eller andet?
    Min mail er tinetang(snabela)gmail(punktum)com

    Kh. Tine :-) detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderne! Vil lige høre om du har afsendt mit tapet?

    SvarSlet
  5. Aj, aj... så nära men ändå så långt bort ;-) Grattis till vinnarna!

    SvarSlet
  6. Hej - jeg er lige faldet over din hyggelige blog og skynder mig faktisk at give dig en Blog Award, som du kan læse mere om her: http://pimpmeup-on-detour.blogspot.com/2011/07/no-0030-til-min-overraskelse.html

    Jeg håber du vil modtage den :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke til vinderne og supersøde billeder :)


    Hilsen

    Gustav
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet
  8. Super heldige vindere :)


    Hilsen

    Karsten
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet
  9. Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med.

    SvarSlet